Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i wyślij go mailem na adres sklep@okiemzonyimatki.pl

Następnie dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail i/lub adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji/ zwrotu oraz data zakupu.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Odesłanie produktu odbywa się na koszt Klienta. W przypadku zwrotu towaru, zwrot pieniędzy następuje po otrzymaniu przez Sklep wszystkich wysłanych przez Klienta produktów.

3. Wysyłka
Reklamowany/ zwracany produkt należy wysłać na adres:


Izabela Ogrodnicka

ul. Gen. Ludomiła Rayskiego 5 m. 101

01-307 Warszawa



Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebny dokument zwrotu/ reklamacjii, prześlij go na adres mailowy isklep@okiemzonyimatki.pl, a następnie wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Izabela Ogrodnicka

ul. Gen. Ludomiła Rayskiego 5 m. 101

01-307 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

UWAGA!

Produkty personalizowane oraz torty z pieluszek nie podlegają zwrotowi. Towary personalizowane powstają na specjalne zamówienie i nie mogą zostać zwrócone, podlegają tylko i wyłącznie reklamacji. Torty z pieluszek to towary, które są pakowane w sterylne folie i są przeznaczone dla małych dzieci. W związku z powyższym, nie mogą one zostać zwrócone ze względów higienicznych, podlegają tylko i wyłącznie reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl